.


O mnie

Zmora i ja


Mam na imię Sonia, urodziłam się na początku 1993 roku i mieszkam w Poznaniu. Jak można przypuszczać zwierzętami interesowałam się od zawsze, natomiast fotografią od około 2006 roku, kiedy to bawiłam się cyfrówkami, potem własnym kompaktem i w końcu wymarzoną lustrzanką. Nigdy nie myślałam o fotografowaniu niczego innego oprócz zwierząt.

Moją pierwszą i najlepszą psią modelką była Zmora, która odeszła 5 czerwca 2013 roku, w wieku zaledwie 6 lat. Była psem idealnym i mogłabym o niej pisać i mówić bez końca. Na pewno była idealnym modelem do zdjęć, cierpliwie znosząc przesuwanie łap trzy centymetry w lewo, potem jeden w prawo, dwa do przodu.. Była psem na którym mogłam testować wszystkie swoje fotograficzne pomysły.

Oprócz fotografii amatorsko zajmuję się dog show handlingiem i uwielbiam czytać książki. Głównie fantasy i sci-fi. Od czasu odejścia Zmory wciągam się też w swiat LARPów. Interesuję się kynologią, chciałabym zostać profesjonalnym groomerem i może sędzią kynologicznym.